tirsdag den 25. november 2008

Der arbejdes

i øjeblikket virkelig intenst på en opgave om miljøpolitik og den britiske regering.

Desværre vedrører det intense arbejde hverken skriveprocessen eller den empiriske søgning, men derimod det faktum at jeg mega intenst sidder og stirrer ind i et tomt word dokument.


Hvis du lige kan hive noget akademisk materiale frem fra hatten om Labours miljøpolitik på transportområdet gennem de sidste 10 år så skriv endelig.




PS. Besluttede i går at jeg fra nu af (24. november 2008) ville holde op med at drikke kaffe og te, for på den måde at undgå gule tænder, dårlig ånde og koffein, men jeg bryder hermed forbuddet, for jeg har bare total meget brug for en (10) kop(per) kaffe.... Og hvis jeg røg, så ville jeg snuppe mig en smøg right about now....

.

Ingen kommentarer: