søndag den 23. november 2008

Det var koldt

-men jeg overlevede, da jeg fredag morgen løb 8,3 kilometer på 44 minutter.

Da jeg ikke løber sammen med andre, eller deler mine løbe tider med andre ved jeg ikke om det er godt eller dårligt. Jeg synes selv det er okay.

Min tur gik gennem mit lokale villakvarter, og som altid er det en fantastisk oplevelse at nyde de stille veje tidligt om morgenen. Da ruten var ganske lang kom jeg desuden forbi andre dele af Frederiksberg, hvor jeg ikke tidligere har løbet, og jeg kan blot konstatere at der virkelig bor mange mennesker på Frederiksberg, som har råd til en villa, og endda nogle store nogle af slagsens.

Jeg har nu løbet i 140 dage. Jeg er på vej mod mit andet delmål - 10 kilometer d. 21. december, og jeg er ikke i tvivl om at jeg når det.

.

Ingen kommentarer: