mandag den 13. oktober 2008

Dag 99 - Yes!

Mine ben er ømme, mine knæ gør lidt ondt, men min samvittighed har det fantastisk.

Søndag - 24 minutters løb gennem det fantastisk og hjemmevante Frederiksberg på villaveje pakket ind i efterårets farver og store huse med flotte frugttræer i fuld flor. En fryd for øjet.

Jeg har opmålt min rute, og jeg løb 4,5 kilometer uden pause. Det blev fejret med Rocky arme og melodi så snart jeg var færdig med løb. Jeg følte mig ikke bare som Rocky efter at han havde løbet op af de mange trapper i sit grå træningstøj og det røde pandebånd, men også da jeg, som ham, løb gennem mit kvarter og sugede alle indtrykkende til mig.

Skulle jeg komme med en enkelt kommentar, så kan jeg jo så konstatere at der stadig er lidt langt fra 4,5 kilometer op til 6,1, som jeg skal løbe på lørdag. Nå.. men skidt pyt. Det går nok alt sammen om ikke andet så er der dømt højt humør, gråt træningstøj, rødt pandebånd og Rocky theme på mp3'ern på lørdag.

.

.

Ingen kommentarer: