fredag den 10. oktober 2008

Dag 96 - Fredag

Coachingtips fra bogen Pæne piger når ikke til tops! s. 250 "Kiks nr. 101. At græde - ...De fleste kvinder ved, at de ikke bør gøre det på arbejdet, men det er ikke altid noget, vi selv er herre over. Jeg behøver ikke at give dig eksempler - du har enten oplevet det, eller det er sket for dig selv. Lad os i stedet gå direkte videre til, hvordan du i det mindste kan begrænse det eller komme dig over det rent professionelt. "

Hmm - er min professionelle karriere mon ovre eftersom jeg i går torsdag brød fuldstændig ud i mega grim gråd midt på kontoret?

"Hvis du alligevel græder på arbejdet, så bed med det samme de andre om at have dig undskyldt. Du skal ikke sidde der og være Tudemarie. Det får kun andre mennesker til at føle sig utilpasse..."

Hmm - blev siddende på min plads og byggede langsom min gråd op for til sidst at bryde helt sammen...

Det der benhårde business med total check på livet er vist noget jeg lige skal øve mig på inden jeg sætter stilletterne på den fremtidige arbejdsplads... Jeg er total blød indeni. Godt jeg aldrig blev optaget på politiskolen...

.

Ingen kommentarer: