tirsdag den 7. oktober 2008

Dag 93

Har som så mange gange før prioriteret forkert, og sidder nu med krampe i fingrene og hamrer ned i tastaturet for at nå en deadline kl. 18.45, hvor jeg samtidig skal nå at handle ind og lave aftensmad til mig og prins gemalen.

Jeg har som så mange uger før ikke proriteret mit løb, hvilket vil sige at jeg de næste 4 dage skal løbe hvad jeg skulle have nået på 7.

I aften skal jeg ud til veninde og sludre om verdens tilstand og andre fænomener. I morgen er det selvfølgelig i skole det meste af dagen, men om aftenen er det i lækkert tøj i skuespilhuset - skal se en omgang teater (altid en mærkelig oplevelse).

Torsdag skal jeg lige nå på arbejde inden jeg om aftenen i egenskab af bestyrelseformand skal godkende årsregnskab samt skrive formandens beretningen og lave indkaldelse til generalforsamling for lige bagefter at læse til fag jeg har om fredagen. Løb fredag - og håbe på at jeg bare når en dag med weekend for så at lave mad og arrangere fest med super veninde lørdag.

Hold fest - eventuelt i byen. Check!

Stå tidlig op søndag morgen. Pak taske. Tag tog til Sverige. Hold (stresset) efterårsferie, for så at komme hjem onsdag aften blot for at stå op torsdag morgen og tage på arbejde. Gentage det hele om fredagen for derefter at tage til super lækker kulturel og overdådig cocktailfest på akademiet om aftenen, for derefter at løbe delmål lørdag morgen inden hele København skal gå rundt om søerne, for til slut at tage til hygge med veninde søndag!

Startskuddet er gået til 12 dages spurt rundt på atletikbanen også kaldet mit liv - og som sædvanligt er jeg for sent på den....


.

Ingen kommentarer: