tirsdag den 19. august 2008

Dag 46

....og noget helt andet

Jeg går i byen en lørdag på L.A Bar i indre København. Der er mange mænd til stede sådan en varme aften i august, men de er alle omkring de 22 år. Jeg danser med mine 2 veninder. Vi griner. Vi står der i vores høje stilletter, og prøver at undgå det uundgåelige - at få ondt i fødderne. En gruppe fyre omkring de 25 år finder os ganske interessante. De følger os med deres glubske øjne. Deres hormoner buldrer. De vil ha' os. 3 af fyrene omringer os, forsøger at danse med os, leder efter undskyldninger for at komme tæt på.
Især en fyr er aggressiv i sine tilnærmelser, hvilket resulterer i at vores afvisning bliver tydligere og mere barsk. Efterfølgende holder al fornuft i hans hoved op. Han trækker sine bukser ned, tager en corona flaske der er tom og stikker den ind mellem ballerne. Han danser hen imod os og forsøger at knubbe sig op af mig. Min veninde griber ud efter min arm og hiver mig væk fra psykopaten. Hans forsøg på at ydmyge os lykkes ikke, og han trækker derfor den blanke flaske ud af røven, snuser til den og stikker den hen i hovedet på min veninde. Jeg skubber min veninde væk og hun undgår mødet med flasken. Fyren forsvinder kort efter, og jeg håber det var med halen mellem benene.

Ingen kommentarer: