torsdag den 14. august 2008

Dag 41

9 kilo fra ønsket vægt
Småsur løbetur rundt i villakvarter med utrolig glad kæreste kl. 05.45

Jeg er morgensur!

Det plejer jeg ellers ikke at være, men jeg var morgensur i dag. Jeg er sikker på, det havde noget at gøre med det faktum at jeg kl. 05.35 stod iført løbebukser, sports-bh og søvn i begge øjne. Min surhed førte selvfølgelig til at kæreste blev i endnu bedre humør, da han syntes jeg var noget så sød med mine posede og smalle øjne og mine lange buttede ben.

Da musklerne og hjernen omsider vågnede op var jeg ganske begejstret over mig selv, og jeg sagde (læs: råbte forpustet) til kæreste at jeg var ganske imponeret over mig selv og mit commitment til målet om en halv marathon til foråret.

Hvorfor kan jeg ikke udvise samme vedholdenhed til det at tabe mig?


...




Ingen kommentarer: