mandag den 4. august 2008

Dag 17

Vægt ???
12 minutters løb i total kuperet terræn. (Sceneriet 1000 gange bedre end det lokale her-er-højt-til-loftet-og-øko-rigtig-stempelkaffe-villakvarter på Frederiksberg, hvor jeg ellers plejer at sætte det ene ben foran det andet)

Har her til morgen undersøgt huset for at lokalisere badevægten. Desværre fandt jeg ingen og jeg leger nu med ideen om slet ikke at veje mig mens jeg er på ferie. Jeg har i den sidste tid været mere eller mindre besat af tallet på badevægten. Jeg har med vilje undgået den de sidste par dage. Den opmærksomme læser vil nok have lagt mærke til at min vægt er gået op, og jeg er derfor (endnu engang) længere fra mit mål på trods af tanker om det modsatte.

Heldigvis kan enhver tanke om snarlig vægttab forsvinde, når kærestes mormor disker op med hjemmebagte småkager og kaffe serveret i det fine stel.


.

Ingen kommentarer: