mandag den 4. august 2008

Dag 18

Vægt - ligger hen i det uvisse.
1 times gåtur rundt i Thorshavn. Ned af bakke, op af bakke, så lidt mere op af bakke, så ned af bakke, så op af bakke, så ned af bakke, op, ned, ned, ned, op, op og sådan forsatte det i en time.
20 minutters løbetur iført det sædvandelige løbetøj, men fandt det nødvendigt at påføre mig yderligere et par lange bukser og lang trøje.

Varme underbukser - tjek.
Varm undertrøje - tjek.
En lang trøje - tjek.
Fornuftige bukser i camouflage farve - tjek.
Varmt halstørklæde - tjek.
Frakke - tjek.
Tykke strømper - tjek.
Nye vandtætte vandrestøvler - tjek.
Har pakket overlevelses udstyr (madpakke, drikkedunk, tørre strømper mm) i fornuftig og vandtæt rygsæk - tjek.

Sætter mig forventningsfuld ind i Land Roveren, spænder sikkerhedselen og 5 minutter efter er vi på vej - ned til en mini mini udgave af Vestsjællandscentret.

Slukøret går jeg ind i centret.

Der står jeg i bedste BS Christiansen style og ser på mens shoppe-lystne færinge med sedler i hånd er i gang med at foretage dagens indkøb. Jeg kan med skam i stemmen sige at jeg fik mange blikke den dag.

.




Ingen kommentarer: