lørdag den 7. juni 2008

mellemfornøjet

Jeg var ikke klar over at jeg kunne være mellemfornøjet nu hvor vejret er så dejligt. På trods af at jeg i dag har haft en rigtig dejlig dag med kæreste på Frederiksberg og i Indre by, så sidder jeg her foran min computer kl. 00.51 og er mellemfornøjet.

Jeg er bare ikke rigtig begejstret. Der har sneget sig et lille korn af kynisme ind i mit øje, og det påvirker mit synd på verden. Det hele virker så banalt. En sætning jeg vil mene er forbeholdt kyniske forfattere der har levet og set det meste i deres liv.

Argh - måske er det bare ærgelsen over at sidde hjemme en fredag aften, og vide at livet suser forbi udenfor døren, alt imens den her i lejligheden er ved at tage det sidste åndedrag.

For satan hvor er det trist - jeg tror sgu, jeg er ved at dø af kedsomhed.



.

Ingen kommentarer: