tirsdag den 22. april 2008

magisk

Der er nogle dage man bare ved vil blive magiske, og så er der andre dage man bare ved vil lugte ligeså slemt som en skraldespand en varm sommerdag.

Og dagen i dag vil absolut ikke blive magisk.

Jeg har allerede smidt alt hvad jeg har i utrolig kedeligt klædeskab ud på gulvet. Et par af bluserne er blevet aflivet, og de bukser, hvor jeg ikke kunne få røven i, ligger nu total smadret ovre i hjørnet.

Jeg ved allerede nu, at jeg kommer til at hvæse af samtlige cykelister på min vej til arbejde. Jeg sidder allerede nu og er skide irriteret over samtlige cykelister, der kører over for rødt, drejer til højre, når det ikke er deres tur, overhaler mig for blot at bliver overhalet af mig 2 sekunder senere.
(-jeg vil blive endnu mere vrissen, når jeg skal køre om kap med samtlige cykelister hele vejen, for samtlige cykelister tror jo, at de kan overhale mig!)

Kæreste nævnte lidt henkastet i morges at jeg måske havde et mindre PMS anfald af.

Kæreste befinder sig nu ikke længere i fælles domicil, men er taget hen på sit studie -et par timer tidligere.

-Og jeg sidder nu med total smadret klædeskab, uren og fedtet hud, og ingen magisk fornemmelse i maven samt minus af lækre sko i entreen.

Det bliver virkelig en god dag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Op med humøret! Man skal nogle gange fokusere på det lange seje træk og ikke lige på to timer en tilfældig morgen...

Præsterede selv at blive max uvenner med mand i morges over et par sutsko, der havde valgt at gå hver til sit - og derfor befandt sig to forskellige steder i lejligheden. Lige til at blive gal i skralden af (mente jeg!), og lige til at grine af (mente han!).

Barn valgte så midt i skænderi at falde i regnbukser og knalde hovedet ned i en vase. Og så var der to voksne, der pludselig blev meget stille - og et barn, der græd meget højt. Er ikke sikker på, at jeg ville få genvalg som nogens mor, hvis jeg skulle vælges.

Er på trods af den hårde start på dagen egentlig vældig fornøjet. Fik syndsforladelse af både barn og mand - og sidder nu og arbejde med kaffe i krus og musik i radioen. Solen skinner og selvom det hele stinker til tider, så kan jeg inderst inde mærke den der stille lykke, som gør mig så glad og overbevist om, at det hele nok skal gå.

Sender positive vibes til dig derude i cyberspace og håber, du får en dejlig dag.

Kys fra Louise

T sagde ...

Enig. Det bedste ved dårlige dage er at de(n) altid bliver efterfulgt af nogle magiske og glade dage.

I dag foreksempel glæder jeg mig over at jeg har super sexet kæreste, der bare er vild glad for at være sammen med mig. Det er fandeme lækkert.