mandag den 21. april 2008

indehaver

Status er noget man normalt gør en, måske to gange om året. Men jeg synes at status er sådan en fin lille handling, der lige får en op på dupperne - skulle man være blevet lidt for magelig i sofaen.

Efter 3 måneder og 21 dage er jeg nu den utrolig lykkelige indehaver af:

9-10 grå hår af forskellig længde placeret forskellige steder på hovedet
Mere appelsinhud end tidligere år, og på helt nye steder
Flækkede negle også på tæerne
1 stk ikke skrevet bachelor projekt
5 deller af forskellig størrelse fordelt på mave og ryg
2 sløje knæ
Nul nye job muligheder, herunder intet aktivt netværk
Større antal utilregnelig familiemedlemmer
Kedeligt og upersonligt IKEA-hjem (på trods af mange besøg hos utallige boligbutikker, og timers læsning af boligmagasiner. Jeg dur bare ikke til indretning.)
Mere eller mindre kroniks dårlig ånde
Mere eller mindre kronisk gule tænder
Utrolig tørt og kruset hår, samt konstant kedeligt og ikke feminin frisure

Derudover er jeg også den utrolig heldige ejer af et styk top kedeligt klædeskab med en masse tøj, som jeg har købt med håbet om en dag at komme i det.


Det er satanedeme trist.


.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Arhh... jeg synes nu ikke at du har så gule tænder,- nul putte!
Tanja

Anonym sagde ...

og jeg synes jo at du er noget ganske særligt,- som ikke er gjort før,-
Den var ikke så svær syns jeg...
Tanja