torsdag den 24. april 2008

divergent

Nogle gange så synes jeg, at jeg er genial og andre gange så synes jeg, at jeg er en ener. Men for det meste så finder jeg ud af, at jeg bare er, som så mange andre.

Gennemsnitlig.

Der er intet genialt ved mig. Alt hvad jeg gør har andre gjort bedre. Alt hvad jeg skriver har andre skrevet bedre. Alt hvad jeg vil gøre, er der allerede nogen der er i gang med at gøre.

Et par eksempeler.

-jeg vil skrive syrlig blog. Er gjort!
-jeg vil skrive blog om tøj. Er gjort!
-jeg vil skrive kritisk blog. Er gjort!
-jeg vil skrive humoristisk blog. Er gjort!
-jeg vil have en blog. Er gjort!


Kæreste siger det er svært at gøre noget, som ingen har gjort før, altså medmindre man er genial (?).



.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er slet ikke enig!

Du besidder evner, som du slet ikke er klar over. Måske ikke lige i blog-universet, men i det virkelige liv er du en ener.

Elsker dig for den måde du altid lytter og formår at stille de helt rigtige spørgsmål, der skræller huden af, så man sidder tilbage med sandheden (hvis den findes) og erkendelsen.

Det er kun meget få mennesker, der kan det...

Kys L.

Ps Og måske er det slet ikke nødvendigt at opfinde den dybe tallerken igen igen. Nogle gange er det helt okay at vente til der kommer noget, der linger i Ikea...