søndag den 27. april 2008

hvornår er man kedelig?

Kom til at tænke på definition af ordet kedelig, da jeg lå i mine joggingbukser og så dårlig danske film på DR1 i går aftes. Er man så kedelig, når man vælger fjernsyn og lørdags-slikskålen frem for at stavrer byen rundt i håb om at blive overbegloet af frådende unge mænd.

Er man kedelig når man vælger at bruge søndag formiddag på at vaske tøj, i stedet for at sidde på byens smarte caféer og indtage overvurderet brunch og grotesk dyr caffelatte.

Er jeg kedelig når jeg vælger flade sko i forhold til højhælede sko? Eller når jeg vælger at bruge mine penge på 4 par billige ikke mærke sko i stedet for 1 par dyre mærke sko.

Når nu virkelig mange på facebook har over 200, 300, 400 venner, er de 125 venner jeg har på min profil så udtryk for, at jeg er kedelig og ikke kender særlig mange mennesker.

Når mine venner for sjov kalder mig mormor burde jeg så tage det alvorligt og gå i træning som über smart, in your face agtig bussiness kvinde med styr på mode, trend, livsstil og coaching.






hmmmm....måske jeg faktisk er ret kedelig.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du er ikke kedelig!

Du hare bare begge ben solidt plantet i den danske muld... Og hellere det end det der påtagede über smarte halløj, som næsten ikke er til at holde ud.

Kys fra Louise