mandag den 3. december 2007

kære julemand

Kære julemand

Jeg har overvejet mine ønsker nøje i år, og jeg er kommet frem til følgende. Jeg ved du elsker at komme med bløde pakker, men i år skal du finde den store saks og mange meter gavepapir frem. Nogle vil måske sige at jeg skulle være mere ydmyg med mine ønsker, men kære julemand, jeg har været sød.

Jeg ønsker mig:

uendeligt overtræk på min allerede uendeligt overtrukne konto

et ur med 25 timer (genganger fra sidste år)

at nicole kidman holder op med at lave film

en lillesøster

et styk partyrøv med dertilhørende netstrømper ala britney spears i "gimme more" video

9 1/2 uge med kim basinger på dvd

lidt mindre nikkel eksem

større bryster

at mine øjne holder op med at skele, hvilket de er begyndt på fornylig

at mit party image, når jeg jetter til london for at gå på super expensive natklub, er total international supermodel med monster cash og vip friends. I stedet for et hvor jeg er skidestiv russisk bryder, der træder sine høje hæle som var hun bambi på glatis

og...

-nå ja, fred i verden


Trylle-rylle-julekys fra Theresa

Ingen kommentarer: