fredag den 29. juni 2007

du er hvad du spiser

Jeg ser Du er hvad du spiser på tv3. Har virkelig ondt af de fede mennesker. Tænker, at det er godt det ikke er mig som har et madproblem, og gud hvor kan de æde meget slik, kager og usund mad.

Alt imens jeg sidder i sofaen og har kørt arsenalet frem. Pågenboller, kanelgifler, haribo pose og flødeboller. Har allerede spist fra kinagrill en double cheese med tilhørende lille bakke pomfritter, 1 remolade og 1 salatmajo.

Godt det ikke er mig der har et madproblem.

Så ville jeg jo være lige så ulækker og vulgær, som dem i
Tv3-reality-tv-program-om-folk-der-spiser-pågenboller-kanelgifler-flødeboller
efter-de-har-spist-double-cheese-burger-med-tilhørende-bakke-pomfrit-og
1-remolade-og-1-salatmajo....

hov.... vent.... det lyder jo som....

(forbindelse afbrudt)

Ingen kommentarer: