fredag den 29. juni 2007

der er lige et par ting...

Den første

Jeg er så træt af dårlige arbejdsgivere. Hvorfor? Fordi det kan ødelægge hele ens dag, når der ikke er styr på tingene. I morgen lørdag skal jeg være tjener fra klokken 18.00 frem til kl. 23.00. Vi skal være 3 tjenere på vagten, men nu viser det sig, at der mangler en.

Arbejdsgiver i mail: "hey Theresa. Hvis du kender en sød pige, som kan arbejde i morgen, så er du velkommen til at tage hende med. Der mangler nemlig stadig en tjener på vagten."

Det er så her jeg begynder at blive sur... og min surhed starter ca. 20 timer før min vagt starter. Jeg gider ikke at tænke på arbejde før jeg står på min arbejdsplads. Så lad mig gentage. Jeg hader dårlige arbejdsgivere!!!

Den anden

Hvorfor er gamle mennesker bare så kedelige? -Jeg mener, er der et eller andet hemmeligt kodeks, hvor de har skrevet at nu skal vi kede vores børnebørn ihjel med latterlige historier fra dengang mormor var ung.
Hvis nogen har hørt om dette hemmelige selskab så giv endelig lyd. Jeg vil og må infiltrere deres småkage-kaffe-drikkende-mormor-strikkende-hive-i-kinderne-møder.

Ingen kommentarer: