mandag den 22. september 2008

Dag 80

Har bare for ondt i ballerne. Har de sidste 2 dage løbet hvad jeg normalt skal nå på 4 dage, men på grund af at jeg i sidste uge ikke kunne tage mig sammen (gad bare ikke løbe) så måtte jeg snøre løbeskoene ekstra hårdt lørdag og søndag.

Jeg kan med stolthed i pennen skrive at jeg nu er i gang med den sidste uge af mit 12 ugers træningsprogram. Et træningsprogram som skulle forvandle en dvask og flæsket studerende til en lidt mere trimmet og mindre flæsket motionist.

Jeg er usikker på om målet er nået i forhold til dellerne, men jeg kan da i hvert fald sige at jeg i morgen skal løbe - for første gang siden min knæskade i 2001 - 2 x 9 minutter ca. 4 kilometer.

OHhhhhhh Yeahhhhh people - jeg er næsten i mål. Nu mangler der bare søerne d. 18 oktober og halv marahton til foråret.

Kan forresten virkelig godt anbefale det at sætte sig et mål. Hold kæft en fed fornemmelse man får.

Ja - jeg tror sgu næsten jeg er uovervindelig.
.

Ingen kommentarer: