onsdag den 9. juli 2008

Dag 5

Oceaner fra ønsket vægt
21 minutters rask trav gennem villakvarter og sti system på Frederiksberg

Skal hen og vejes hos diætisten i morgen - kender resultatet. Ikke opløftende.
Har talt kalorier og skrevet dem i kostdagbog. Desværre med det resultat at jeg blev total besat og derfor kun fik ca. 1000 kalorier om dagen i stedet for de 1500 som jeg oprindelig skulle have.

Man kan være afhængig af mange ting såsom alkohol, piller, cigaretter, sko og tøj, men jeg derimod er afhængig af slankekure.


Hej mit navn er Theresa, og jeg er afhængig af slankekure.


.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Theresa
- det er jeg ikke!

Æder alt, hvad jeg kan kommer i nærheden af. Er åbernbart i sådan en slags underskud. Sukkerunderskud...

Vil prøve at forbedre mig, men er ret sikker på at mislykkes. Men nu må vi se - du er jo en inspiration for os alle!

Kys fra L.

Anonym sagde ...

Inspiration?!

Uha - kan jeg leve op til det!

T