søndag den 15. juni 2008

the end....

og så alligevel ikke.

Den 20. juni 2007 startede jeg bloggen. Det var min mulighed for at lufte alle mine frustrationer, glæder, lykkelige stunder, og ikke mindst mine til tider banale observationer af verden. Det har været sjovt, men nu er det tid til noget nyt.

Jeg har derfor længe tænkt over om jeg skulle lukke og slukke bloggen og starte en ny, men jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg holder en pause.

Jeg vender tilbage den 1. juli med nye input, kommentarer og skriblerier.

Hvad kan man så forvente af den nye blog?

Ja, det må man se til den tid, men en ting er sikkert - jeg glæder mig til at komme i gang med nye sider af mit ellers total kedelige liv!!!

Indtil da, nyd livet - I know I will!!!

Vi ses!


20 minutter senere



Jeg glæder mig allerede rigtig meget til den "nye" blog, så jeg tror ikke jeg kan vente 15 dage før jeg vil begynde at skrive igen... så mon ikke jeg er tilbage meget snart... Det tror jeg... ihhhhhh... det bliver så fedt.....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hehe - der er vist nogen, der forstår sig på at holder læseren fanget... Glæder mig til ny blog og nye grin i hverdagen.

Kys og god sommer fra Louise

PS Måske jeg skulle kuppe din blog, mens du er væk. Mangler selv et sted at læsse af, uden at det virker forpligtende... Uha, mange problemer i luksusland.