lørdag den 31. maj 2008

desværre

Jeg troede ikke jeg skulle sige det, men jeg bliver nød til at holde en pause fra bloggen.

Jeg har helt utrolig travlt med eksamen, så jeg bliver nød til at holde en lille "ferie" frem til onsdag i næste uge.

Jeg skal på mandag op til eksamen i EU-Kundskab, hvor der forventes ca. 10 minutters fremlæggelse og derefter 20 minutter diskussion af en synopsis. Tirsdag skal jeg til eksamen i et fag der hedder økonomisk tekst i kontekst der omhandler ting som inflation, rente og skattepolitik mm. på engelsk. Altså masser af forberedelse.

Denne hektiske periode er kommet lidt bag på mig, da EU-Kundskab oprindelig var en eksamen vi først skulle til omkring d. 10. 11 juni. Men sådan er livet nu engang.

Jeg glæder mig i hvertfald til at vende tilbage med kommentarer, historier og spydige bemærkninger.

Nyd vejret. I know I would!!!

Vi ses!


.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ej hvor ærgeligt at du "pauser" bloggen. Det er min eneste hyggelige overspringshandling i min eksamenslæsing (bortset lige fra facebook..). Men forstår dig fuldt ud, de eksaminer kræver disciplin - siger jeg og læser blog! HMMM!

Glæder mig til at du vender tilbage med spandex og XXL :)

Kram Marina