onsdag den 12. marts 2008

starfucker

er lige hvad jeg er.

Jeg var i teatret i går. Jeg så Fobiskolen med min yndlings skuespiller, Ellen Hillingsø. Fantastisk! 5 timers teater. Det var for fedt.

I pausen serverer teatret chilli con carne.

Jeg står i køen og har det varmt. Efter 1 time og 30 minutter i den mørke sal er jeg både sulten, svedig og tørstig. Det viser sig dog hurtigt, at jeg ikke er den eneste af de 150 gæster der har den fornemmelse, og der danner sig derfor en utrolig lang kø til caféens lækre mad. Imens jeg står der og prøver at se kendt ud kommer en af de virkelig kendte hen til mig! Charlotte Fich aka Ingrid Dahl fra Rejseholdet. Hun ser venligt på mig "er det her køen til chilli con carne", spørger hun høfligt. Jeg sveder, jeg bliver nervøs. Mit stemmebånd er først så tørt som en skorpe, der har ligget ude i et par dage, derefter skyder mit mundvand ukontrollerbart frem imod mine læber og jeg læsper "hi hi...ja det er køen". Fuck, i slowmotion ser jeg klatten komme ud af munden, og jeg opdager at jeg har spyttet på hende. Uheldigvis har hun også selv set klatten.

Damn it. Jeg vender mig om....... og prøver at se kendt ud.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hahahahahahahahahaha.

Tak for dagens grin!

Louise