søndag den 16. marts 2008

det pisser mig af...

En hurtig top 3 over ting der pisser mig af en helt almindelig søndag eftermiddag:

1.Det pisser mig af at kampen mellem Lyngby - FCK bliver vist på tv2 sport og ikke på tv3+. Den kanal har jeg ikke. Jeg har glædet mig til kampen i 3 uger. Og det pisser mig yderligere af, at jeg i stedet for at se en kamp med mit hold skal se en kamp med nogle andres hold - Brøndby og Randers kl. 18.00. F**K!!!

2. Smålige kunder i køen i Fakta. Jeg ligger mine varer op på båndet i fakta. Foran mig står en lille dreng sammen med en ven. De skal købe en mangofrugt til 7 kroner. Foran dem står en mand med rigtig mange varer. Kasseekspedienten vifter den lille dreng frem i køen "hvad så drenge, skal I bare have den ene frugt?" Den lille dreng nikker og rækker hånden frem med sine småpenge. "hov hov, jeg troede man stod i kø her i butikken", siger den latterlige småfede nævenyttige patetiske mand til mig og ekspedienten. "Så luk dog røven, din gamle lort, og lad de drenge komme foran. Hvor fucking smålig har man lov at være", siger jeg lige ind i fjæset på ham.

3. Piger der tror at de er flottere, klogere og får bedre karakterer end os andre, pisser mig helt vildt af. Heldigvis, ved jeg at de også sidder derhjemme og tuder over at de ingen kæreste har. -Dem der går med næsen højt i sky snubler som regel over kantstenen.


Update kl. 22.15: Det pisser mig også helt vildt af at VH1 nu er blevet dansk. Det betyder at de kan målrette reklamerne mere specifikt til et dansk publikum, at de tekster alle deres programmer, og at Dan Rachlin står med hænderne i lommerne mens han præsenterer en klam top 40 hitliste.

Derudover pisser det mig mega meget af, at man ikke drypper jalapenos af inden man propper dem ind i min Bagel. Resultat; Våde jalapenos = min Bagel-bolle ligner en serviet man har brugt til at tørre 1 liter vand op med. Jeg er sikker på, at efter jeg har haft fat i den ekspedient, så laver hun ikke den fejl igen!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Bliver nødt til at kommentere alle dine indlæg...

Er vild med punkt 3 - ved, hvem du tænker på - og varmer mig (sørgeligt nok) tit ved tanken...

Kys og glædelig jul (hvad sker der med vejret?) fra Louise