søndag den 30. december 2007

Status

Alle gør det.

Alle laver status over året der (næsten) er gået, hvilket legitimerer, at jeg også kan gøre det.

2007 var året, hvor jeg flyttede sammen med min kæreste, igen. Det var året, hvor vi renoverede lejligheden, og fik styr på finanserne. Det var året, hvor vi så hinanden dybt i øjnene, og blev enige om at det er os to. Det var året, hvor vi blev forelskede på ny, sparede sammen, rejste til Rom, købte nye ting til lejligheden, og fandt ud af at vi passer rigtig godt sammen.

2007 var året, hvor jeg startede året med at tabe 6 kilo. For lige inden sommerferien at tage 4 kilo og, endelig, i sommerferien, gik jeg helt amok og tog yderligere 3 kilo på. Derefter begyndte jeg trofast at løbe sammen med min veninde 3 gange om ugen, og siden meldte vi os ind i fittnessworld. I efteråret tabte jeg 3 kilo for her i julen at tage 2,5 kilo på. 2007 var altså året, hvor jeg tabte 9 kilo og tog 9,5 kilo på, hvilket giver et plus på 500 gram. (!)

2007 var året, hvor jeg ville betale min kassekredit ud, men det gik desværre ikke som planlagt. Jeg skylder dermed ved udgangen af 2007 det samme som ved indgangen.

2007 blev året, hvor jeg sagde farvel til nogle veninder, men goddag til andre. I første halvdel af året mistede jeg to veninder, der begge ikke længere ønskede at være veninder med mig, men heldigvis fik jeg ved samme lejlighed 5 nye veninder.

2007 blev året, hvor nogle af skelletterne i familieskabet faldt ud. Nogle skubbede jeg ind igen, andre fik en værdig begravelse, og nogle nye kom til.

2007 blev året, hvor jeg fik et nyt studiejob, der har bidraget til at økonomien ser helt fornuftig ud.

2007 blev året, hvor nye kurser på studiet udvidede min horisont, mit syn og kendskab til verden, og løftede mine evner endnu et trin op ad den akademiske stige.


Her dagen før dagen kan jeg konstatere at jeg er glad, lykkelig og fuldt ud tilfreds med år 2007.

Godt nytår - vi ses i 2008

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Godt nytår til dig også!

Bliver helt glad af at læse denne post - ikke nogen pessimisme eller noget brok. Kun en stille glæde over tingenes tilstand. Det er sådan det burde være altid. Længe leve status!

Knus fra Louise

PS I 2005 tog jeg 18 kilo på og nåede lige at tabe dem inden indgangen til 2006. Slå den!