torsdag den 13. december 2007

facebook vol.3

Den sidste uge på facebook har været et sandt helvede. Det er blevet et sted jeg prøver at undgå. Et sted hvor jeg leder efter steder jeg kan gemme mig.

Det hele skyldes, at jeg er blevet kontaktet af mennesker, som jeg ikke vil have noget at gøre med. Men jeg bliver konstant mindet om det via mails, og når jeg besøger internet siden .

Jeg bliver presset til at reagere.

Hvis det havde været i den virkelige verden så ville jeg blot vende mig om, gå ind i en butik eller gemme mig i et omklædningsrum. Men fordi det er cyberspace, så skal jeg afvise dem ved et klik på en tast.

Jeg har hørt fra min veninde (hun har afvist flere), at hvis man ignorer deres forespørgsel og ikke acceptere dem som venner, så modtager de en e-mail. En e-mail hvor der står, at jeg ikke vil være venner med dem.

Selvom det er sandheden, så har jeg ikke lyst til at levere den via mail. Og desuden jeg kan livligt forestille mig en situation, hvor jeg møder en af dem i virkeligheden. Jeg ville ikke bare skulle gemme mig i en butik eller bag en bil. Nej, jeg ville skulle grave mig ned under en stor sten.


Jeg er begyndt at tro, at facebook er noget Fanden har fundet på.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Åhh nej! Får folk virkelig en mail hvor der står at man ikke vil være venner med dem??!! Jeg fik af vide at hvis man ignorerede en person så ville de ikke høre noget fra en og måske bare glemme at de havde spurgt om man ville være venner! Jeg har det vildt dårligt nu for jeg har nemlig ignoreret én! Jeg hader facebook!