tirsdag den 18. december 2007

en hurtig femmer

Lige en hurtig top 5 over kvinder jeg gerne ville være:

5. Katie Holmes - lange ben, lækker krop, lækker mand

4. Detective Inspector Jane Tennison fra "Prime Suspect" - kvinden drikker, ryger og er iskold, som jeg aldrig ville kunne være det.

3. Buffy - ikke en eneste kedelig aften foran tv. Der er altid et monster eller to, der skal have nogle karatehug.

2. Arven - elversprog, alfeører og Viggo Mortensen. -Kan det blive meget bedre.

1. Batgirl - Batman here I come

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

SYNES DU, TOM CRUISE ER LÆKKER?

Bliver nødt til lige at skrive med store bogstaver, da jeg undres mere, end jeg har undret mig længe. Måske var han meget sød en gang i 90'erne - men nu er han altså for mærkelig...

Vil foreslå, at du tilføjer Lille My på din liste. Synes pt., hun er er den sejeste pige i de film, jeg ser (siger meget om mig og mit liv...): Hun er super lille, siger, hvad hun mener, og sparker røv anytime. Er det ikke sådan, vi gerne vil være?

Anonym sagde ...

lige en hurtig femmer over film hvor JEG synes Tom er hot:

5: A few good men

4: Magnolia

3:The last Samurai

2:Mission Impossible (1,2,3)

1.Top Gun



Theresa