fredag den 23. november 2007

den ultimative overspringshandling

I min profession som studerende er overspringshandlinger en del af hverdagen.

For at give et par eksempler på overspringshandlinger kan jeg nævne:

1) Jeg skal drikke mindst et par kopper kaffe inden jeg starter med at lave lektier,
2) Jeg skal tjekke et utal af sites inden jeg åbner for word dokumentet
3) Jeg skal have vasket op, støvsuget, mailet, set serier og lumret til eftermiddag

Derfor vil jeg fra d. 29. november og i et par dage frem lave den ultimative overspringshandling. Istedet for at skrive på opgave, der skal afleveres d. 17 december, samt forberedelse til 4 eksamener, rejser jeg til London med veninde. Denne overspringshandling, der overgår alle tidligere overspirngshandlinger, skal fejres med pomt og pragt.

Vi skal se musical, besøge dronningen, shoppe på oxford street, se den blå dør i notting hill, i byen med kate moss, drikke champagne med erhverslivets moguler, danse med sugar babes på byens in-steder....


Overspringshandlinger, det er bare det bedste middel mod kedelige lektier....

Ingen kommentarer: