torsdag den 11. oktober 2007

tæt på

Hvis jeg ikke skrev på bloggen lige nu, ville jeg....
-ligge i min seng og lytte til p1 aften

Det mest overraskende, der er sket i mit liv, er...
-At jeg har klaret 2 år på en videregående uddannelse. Da jeg var 20 år vidste jeg hverken op eller ned på mit liv.

Jeg hader mig selv, når....
-Jeg sårer min kæreste.

Den historiske person, jeg helst ville være, er...
-The fallen Madonna with the big boobies

Når ingen kigger, kan jeg finde på at...
-pille næse for fuld hammer plus rense ører.

Hvis jeg ikke havde mødt min partner og skulle på ferie, ville jeg tage på ferie sammen med...
-Orlando Bloom

Sidst, jeg brugte mere end 1.000 kroner, var...
-da kæreste og jeg købte for 18000 kr i Ikea. Det var fedt! Vi rev bare ned fra hylderne.

Folk opfatter mig fejlagtigt som...
-en sjov og festlig person. Jeg er ikke særlig sjov og jeg har det bedst med hygge sammen med gode venner, kæreste og masser af dejlig rødvin.

På det sidste har jeg haft vildt lyst til...
-at rejse ud i verden

Det sidste pinlige, der er sket for mig, var....
-da jeg i morges fik det forkerte ben ud af sengen. Jeg gik baglæns. Mistede balancen og satte min store røv lige ned i vasketøjskurven. Kæreste skreg af grin. I 10 minutter.

Sidst, jeg blev rigtig vred, var...
-Da statsministeren udtalte at de flygtninge som sidder i asylcentrene ikke må komme ud, men blot skal blive siddende (uendeligt)

Jeg skulle aldrig have...
-brugt alle de penge jeg tjente som butikschef på tøj og andet pjat. Jeg ville ønske jeg havde sparet dem op, så jeg havde haft dem den dag jeg købte min lejlighed.


(Tæt på udsagn er fra Nyhedsavisen d. 22. september 2007)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hov hov! Når folk opfatter dig som sjov og festlig så er det fordi det er rigtigt! Jeg har i hvertfald haft så mange sjove og festlige stunder sammen med dig at det hverken kan tælles på hænder og fødder samlet. Jeg tror bare at det er efteråret der trykker...
Knus Nanna

T sagde ...

du er sød! -efteråret trykker mit fjæs helt ned i sandkassen.

Knus