mandag den 8. oktober 2007

...

Lider af PMS og har derfor et noget pessimistisk syn på begivenhederne omkring mig.

Så er du af en af disse positive væsner der danser rundt med alfe kjole og hjemmebagteboller, så er det nu du skal fucke væk fra min blog.

Få den perfekte makeup, stod der i mit nye Costume blad. Nu er blad flænset i 100 stykker og smidt udover utrolig beskidt trægulv.

Du ser godt nok sur ud i dag, sagde veninde imens hun guffede hjemmebagt grahamsbolle ind i kæften. Hun sidder nu med resterne af knust grahamsbolle i håret, og græder over jeg tog hendes økologiske æble og lossede det 20 meter op i luften.

Du har ikke lys på din cykel, sagde jydetamp af en politibetjent her kl. 20.00. Han fik fingeren og mit baghjul. In your face...

Tager nederdel på, men kan ikke lukke den. Erkender nederlaget. Smider hele klædeskab ud af vinduet.

Det var den dag.

Skod dag...

Ingen kommentarer: