mandag den 29. oktober 2007

Der er sket så meget

Siden sidste indlæg er der sket så meget i mit ellers stille liv, at jeg ikke har haft tid til at filosofere over livet.

I den seneste uge er skelletterne i familieskabet faldet ud, og det har ikke været særlig sjovt. Farmor blev indlagt, long gone familie spøgte i kulissen og tårende væltede ud af øjnene.

Derudover har jeg ageret den lille snedker og har endelig lavet mit køkken færdigt. Det har været undervejs i 1 1/2 år, men i fredags, mens jeg ventede på at min dejlige kæreste skulle komme hjem fra Berlin, greb jeg stiksav og siliconespray. Jeg savede, samlede og skruede. Det var skønt efter 3 timer endelig at have et færdigt køkkenskab og bordplade.

Ugen bød også på en undersøgelse hos hudlæge, hvilket resulterede i, at jeg nu ikke må spise/drikke: Ananas, tomater, alle former for nødder, solsikkekerner også dem i brød, rødvin, rå hvidløg, havregryn, alle former for slik og chokolade.

Det var lidt af et chok... ikke flere rødvins aftener til mig.

Fesent.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

For fedt med køkken - og for træls med den manglende rødvin.

Glæder mig til snart at se dig!

Louise