onsdag den 8. august 2007

kan skraldemænd få fine fornemmelser

Jeg er så træt af skraldemænd....

" NEJ, vi kan ikke tage det ekstra pap med, som står oven på papcontaineren og som i øvrigt er pænt pakket og lagt i en stor papkasse."

Jeg er så træt af sure kunder i telefonen

"NEJ, du må ikke få at vide hvem jeg skal tale med. Du skal gætte dig frem til det. Og i øvrigt så gider jeg da slet ikke at give dig de oplysninger"


Jeg er så træt af folk med barnevogne

"Nej, jeg gider slet ikke at flytte mig fra fortorvet, når jeg kommer kørende med min designer silvercross barnevogn. Og jeg gider da slet ikke bede mit barn om at lukke røven når den hyler op om slik og kager i køen i fakta."


Jeg er bare så træt af åndsvage mennesker....

Og nej jeg gider faktisk ikke rigtig høre din mening

1 kommentar:

Anonym sagde ...

....og gamle mennesker der slår en foran bussen,- bare fordi at man er ved at køre dem ned på cykel...
...nåh ja og naboens dreng der sidste sommer råbte MOOAR ude i gården ver 20. sekund plus når han kom ind- (væggende er ikke så lydtætte)... denne sommer er det nu erstattet af storebrors navn OOOLLIIIVEER!....
Tanja

Du ville omkommer hvis du stadig boede her..