lørdag den 7. juli 2007

et par af de pinlige

Slår prut som lugter netop som nabo går forbi.

Ungdomskæreste tar' mig på babserne netop da hans far træder ind på værelse for at spørge om jeg vil spise med.

Beklager mig til Fona ekspedient over, at der står voldelige computerspil fremme i butikken.

Tager rullebånd i kastrup lufthavn og bøvser uhæmmet, da jeg opdager at hele det engelske ungdomslandshold står bagved.

Spørg en pige jeg kender, om hvor jeg kender hende fra. Hun, russer på studie. Mig, rusvejleder.

Har fået ny rosa kinderød, maler mine kinder. Cykler derefter igennem byen med 2 store lyserøde plamager på kinderne, men opdager det først da veninde, som bor i den anden ende af byen fortæller mig det.

Er plakatfuld. Råber efter 3 brøndbyfans, at de sutter max røv. Træder forkert. Falder bagover og slår hovedet ned i asfalten alt i mens brøndby-fans griner og håner fck'eren som ligger og ser stjerner på modsatte fortorv. En brønd-fan løber over og løfter mig op. Er dybt taknemmelig, men fortrækker noget mere ydmyg end jeg ankom.

1 kommentar:

Louise Dalskov sagde ...

Du har hørt min pinlige - og den er IKKE til offentliggørelse! Godt, man er blevet klogere med alderen?

Savner nye poster og små glimt af dit liv. Skriveprocessen er så ensom og langsommelig. Inspirer mig!