tirsdag den 9. december 2008

kan du huske

de mange mange dage, hvor jeg gjorde status over min vægt og mit løb?

Ja, det var ikke så interessant, men hvis du alligevel vil have en update på hvordan det går med vægten og løbet, så er du velkommen til at fortsætte læsningen.

Jeg har taget på. Jeg har taget rigtig meget på. Jeg har faktisk taget så meget på, at jeg nu skal tabe mig 13 kilo, hvis jeg skal nå min ideal vægt.

????

Hvad der er sket, spørger du! - Jo, julen ramte mig. Julen er den måned på året, hvor jeg tager allermest på, og det værste er at jeg ikke kan gøre for det. Eller det kan jeg jo godt, for jeg kan jo bare lade være med at grovæde så meget hvidt brød med tandsmør, julekager, julemad, julefrokoster, jødekager, mandler, marcipan, stollen, nougat, chokolade, fløde i maden og meget meget mere. Men jeg kan ikke styre det (mig), når jeg først går i gang, og så tager jeg snildt 2 til 3 kilo på på en uge.


Mit løb er gået rigtigt godt, ja altså lige indtil sidste lørdag (29. november), hvor jeg havde den anden værste løbetur nogensinde. Jeg havde ingen energi (på trods at der ikke sidder andet på sidebenene), og jeg syntes overhovedet ikke det var sjovt. Jeg tog derfor en pause, og jeg kom først i gang igen i går. Da kunne jeg "kun" løbe 30 minutter. FIASKO - stod der i panden, da jeg kom hjem. Jeg har jo et mål. Jeg har faktisk tre. Det ene har jeg opfyldt. Det andet og tredje mangler jeg stadig. Den 21. december skal jeg kunne løbe 10 kilometer og til foråret skal jeg løbe en halvmaraton .


Hvor er min motivation henne?


.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hmm.. Lyder som om at du har efterladt din motivation i en af julens mange kagedåser :)
Op med humøret - jeg ved ta du nok skal klare det. Du må lægge Rocky ind på din nye smækre Ipod og suse derudad! (Siger jeg, som ikke har trænet i 2 uger nu..)

Kram Marina