mandag den 1. september 2008

Dag 58

Uge 9 i løbe program. Løber nu 2 gange 7½ minut med 2 minutters pause i mellem.

Første skole dag i dag. Sommerferien er slut. Jeg starter på min kandidat uddannelse på CBS i dag kl. 11.40.

Jeg har jo sat en del krav til mig selv. Efter mit bachelorprojekt blev jeg jo klar over at jeg havde taget alt for let på min uddannelse. Jeg havde hygget mig lidt for meget de 3 år uddannelsen tog, og det gik først for sent op for mig, hvor vigtigt det er ikke at have dårlige undskyldninger for ens sløve tilgang til tingene.

Jeg har tidligere haft svært ved at sætte mig et mål og holde ved til enden. Men det er lykkes indtil videre at holde ved med mit løb. Jeg kan se at jeg for hver uge bliver bedre og bedre og at min kondition er forbedret.
Den positive tilgang jeg har til mit løb vil jeg tage med mig, når jeg sidder og kæmper med lektierne og heller vil lave overspringshandlinger. I skolen har jeg haft tendens til at give op og erfarede desværre at jeg ikke skulle kæmpe særlig hårdt for at få okay karakterer. Men det er slut nu. Jeg vil være god, jeg vil lave mine lektier og jeg vil se hvor fine karakterer jeg faktisk kan få.

Mit løbeprogram har vist mig at øver man sig og er vedholden så bliver man også bedre.

Jeg tror faktisk at jeg mentalt er godt klædt på til første skole dag. Nu mangler jeg bare at stå og skrige foran mit klædeskab, fordi jeg ingenting har at tage på....


.



Ingen kommentarer: