fredag den 8. august 2008

Intermezzo

Jeg har arbejdet og arbejdet og arbejdet siden jeg kom hjem fra Færøerne, hvilket har betydet at jeg ikke har kunne opdatere min blog med sjove indlæg, farvestrålende mentale billeder og kvikke bemærkninger.

Faktisk har jeg været så smadret, når jeg kom hjem kl. 18.00, at jeg bare har spist og gået i seng kun for at stå op tidligt næste morgen og lave det samme som jeg gjorde dagen før. Selvom jeg har sagt det før så siger jeg det igen: hvis det er sådan det er at være lønslave så nægter jeg at melde mig ind i arbejdsstyrken.

Det har været en lille uge i helvede. Men men men - nu er det slut. Jeg er nu tilbage og laver det som er mit primære erhverv - studerende på fuldtid.

Jeg har lidt under en måned tilbage at min sommerferie inden studiet starter, og jeg kan nu blogge dagligt.

Men hvordan går det med vægten og dit mål om at løbe en halv marathon til foråret spørger du måske. Jo, jeg indrømmer at jeg KUN har løbet 1 dag i denne uge, MEN jeg har spist sundt hver eneste dag, også selvom der har været rigeligt at slik og kager på job.

I dag fornemmer jeg lys for enden af tunnelen og jeg kan vist roligt sige at jeg er FANTASTISK!


.

Ingen kommentarer: