fredag den 18. juli 2008

Dag 14

9,5 kilo til ønsket vægt.
17 minutters løb gennem iskoldt villakvarter en tidlig fredag morgen

Man skal lade være med at snakke hvis man ikke har noget fornuftigt at sige.

Det har desværre været mit motto de sidste par dage eller det har faktisk været sådan den sidste uge. Jeg har tænkt på mulige emner, når jeg har siddet ved min kontorplads på mit studiejob, men hver eneste dag er jeg kommet frem til - ingenting. Det slog mig da jeg til formiddag gik rundt og nød min første feriedag. Der har jeg siddet foran computerskærmen og budt gæster velkomne hver dag siden den 1. juli.

Jeg har intet oplevet. Hvis det er sådan det er at have et fuldtidsarbejde, så melder jeg mig sgu ud af arbejdsstyrken.

Stå op, gå i bad, spis morgenmad, cykel på job, sid på job, glo, tjek internet, cykel hjem, lav aftensmad, se tv (mens du spiser), gå i seng.

TRIST

Men heldigvis for mig så er byder de næste 14 dage på helt usædvanlige oplevelser. Jeg skal fra på søndag og 13 dage frem være iført vandresko, halstørklæde, lange bukser, lange bluser, overlevelses kit og termokande med varm kaffe. Kæreste og jeg (+ svigerfamilien) rejser til Færøerne på søndag.



Sko der medbringes til Færøerne. 1 par til at vandre i og 1 par til at løbe i.

.

Ingen kommentarer: