onsdag den 11. juni 2008

sex & the city

WOW WOW WOW

Jeg havde med vilje ikke lyttet til nogen rygter, set trailers, eller læst sladder om filmen. Jeg havde dog hørt, at den i den amerikanske presse havde fået en lidt hård kritik, men jeg drog alligevel afsted til biffen allieret med veninde, hendes popcorn, kaffelatte og cola light.

Tirsdag aften kl. 22.00 var sal 1 i Empire bio proppet med en masse tøsede tøser og 3 mænd, og vi glædede os alle til det samme, at se vores veninder Carrie, Miranda, Samatha og Charlotte iklæde sig lækkert tøj, sludre om mænd, kærlighed og masser af sko. Det gjorde de 4 piger så godt at fem stjerner er på sin plads.



.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Synes du virkelig det?

Jeg så den i går (min tredje film i biografen på tre år...) - og jeg var altså lidt skuffet.

Mest over at det var så urealistisk. Og her vil den skarpe læser nok undre sig lidt, da serien vel ikke er kendt for at være realistisk (dyre sko, dyre vaner, og hvor er det lige, at pengene kommer fra?). Men jeg synes altså ikke, at det der pjat er holdbart i længden.

Måske har de bare mistet lidt af deres power - måske er det bare mig, der lever i det virkelige liv...

Kys og på snarligt gensyn.
Louise