torsdag den 5. juni 2008

når det går lidt for hurtigt

Når jeg har siddet indenfor og læst til eksamen, ja så har det været småt med oplevelser i min hverdag. Det har haft den konsekvens, at jeg nogle gange skulle være meget kreativ for at finde emner til bloggen.

Men nu hvor jeg har overstået 3 eksamener på 7 dage, så sker der så meget omkring mig, at jeg ikke har tid til at sidde at filosofere over det. I går brugte jeg dagen på at shoppe 7 dages stress ud af kroppen, og endte med at bruge alt for mange penge på sko og Naja Lauf kjole, og om aftenen var jeg til grill-tam tam med resten af holdet.

Og i dag (om 30 min) skal jeg mødes med min barndomsveninde, som netop er blevet færdiguddannet fra danmarks designskole, og udråbt til ikke mindre end en designer med et helt usædvanligt talent. Jeg er meget stolt!


Der er mange mange ting jeg glæder mig til at dele med jer, men nu må jeg hellere pakke de små stolper ind i noget stof, hoppe op på cyklen, og suse ud i verden, for det er åbenbart der det sker.

.

Ingen kommentarer: