fredag den 23. maj 2008

top 3 over ting, der pt pisser mig af...

1. At H&M sender et katalog med en (ny)sommerkollektion, som er total udsolgt. Det pisser mig af, at de åbenbart kun har 3 styk på lager, og medmindre man bestiller minuttet man får kataloget ind af døren, ja, så kan man ikke få noget.

2. At solcreme er så skide klistret. Hvem fanden har fundet på, at det skal tage 20 minutter at smøre 1 ml i knolden. Hvorfor kan det ikke have samme konsistens, som almindelig creme. "Jamen, det kan det ikke, for det skal sidde ekstra fast sådan at det ikke forsvinder." For fanden, hvis jeg ligger mig på gulvet og ruller rundt kan jeg jo samle alle fnullermændene op.

3. Post Danmark!!! Deres rigide portosystem, deres betjening, deres lange køer, deres kassedamer, deres ledelse, den måde de behandler deres kunder på, og ikke mindst deres PRISER!!!

Ingen kommentarer: