torsdag den 22. maj 2008

sommerjakke



Nu kan jeg ikke ignorer det mere. Jeg kan ikke gå rundt i min "sommerjakke" (billed 1), som faktisk er en vinterjakke. Derfor har jeg købt ny fra Vero Moda (billed 2).

Det er virkelig dejlig at shoppe, men det er knap så dejligt at modtage kontoudtogene. Har udover jakke købt 2 par cowboybukser, også fra Vero Moda. Et par i mørkeblå og et par i lyse med løse ben (se billed). Jeg har desuden købt ny bh, og blev lidt overrasket over, at jeg var gået en størrelse op, hvilket betyder at jeg er ret godt i gang med bh-alfabetet.

Nu mangler der bare en ting. Ny bikini. Jeg er jo i gang med en omlægning til en slankere version af mig, og indtil videre er det gået ok. Jeg er dog gået lidt i stå, og har ikke tabt mig i 14 dage. Diætist mener det skyldes stress over BA, men jeg ved det skyldes x-antal drukaftener, næsten en hel plade marabou, bagels, brunch og 1 pizza.

Men men... nu er jeg i gang igen, for jeg skal bare i bikini her til sommer! Jeg vil (næsten) love, at jeg tager billed af begivenheden.


Babyhval i farvandet. Det skal sgu foreviges!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehe - kender godt følelsen. Har selv haft det lettere anstrengt med bikini-sæsonen efter, jeg er blevet nogens mor. Men i år skal det være anderledes...

Hænger derfor ud med Charlotte Bircow hver aften mellem 19.30 og 20. Hun er god til det der med at stramme op - og det kan man jo godt trænge til efter sådan en vinter...

Skal dog lige lære at modstå fristelsen for hvidt brød. Spiste syv (7!) stykker franskbrød i går. Fru Bircow var meget skuffet...

Kys fra Louise, der gerne vil med på en øde strand...

Anonym sagde ...

total aftale - det med en øde strand. I det mindste er du nogens mor. Jeg ligner bare en mor. Theresa