mandag den 5. maj 2008

ærlig talt

Hvis du ingen interesse har i at vide hvordan mit forhold til mit BA projekt er, så skal du nok ikke læse mere.

Hvis du ikke vil være i dårligt humør, så skal du ikke læse mere.

Hvis du umiddelbart synes at mennesker der ingenting kan er nogle klaphatte, så skal du ikke læse videre.

Men har du alligevel valgt at læse videre, så kan jeg oplyse dig om, at jeg indtil den 15. maj vil bruge min blog til at lufte mine frustrationer, sorger, brister, ligegyldige øjeblikke og muligvis mine få periodiske glæder.

Jeg har nu 10 dage til at producere 20 til 25 sider velskrevet, vellykket og veldokumenteret BA. Status efter 3 dage er; nul sider skrevet BA projekt, 1 bums i panden af bare frustrationer, et mislykket vejledermøde - hvor vejleder talte og jeg ikke var tilstede, manglende selvtillid, manglende evner og manglende moral.

Jeg blev vred på mig selv i dag. Jeg må erkende at mine akademiske evner ikke rækker langt, og at jeg i kraft af manglende disciplin endnu engang skal sidde natten før opgaven skal afleveres og skrive på livet løs.

En ting er at være vittig omkring ens evner til at lave overspringshandlinger, når det ikke koster på kontoen. En anden er, når ens uddannelse står på spil.

-og vil du vide hvad det værste er; ikke engang erkendelsen og indsigten kan få mig til at lave mine handlingsmønstre om.


Jeg sidder fast et sted imellem selverkendelse og selvmedlidenhed. Jeg tror det også er kaldet helvede.


hvis du vil vide hvordan jeg præcis har det, så klik her og spol frem til 0.44 sek
.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kan trøste dig med, at jeg ikke er kommet meget længere.

Hilsen din lidelsesfælle Mette