tirsdag den 25. marts 2008

En hurtig top 3

Kender du det at være flov? Kender du det at man grimmer sig lørdag morgen efter en bytur? Kender du det at man bare er pinlig over sig selv? Her kommer en top 3 over pinlige ting...

3. Jeg kan ikke fader vor til punkt og prikke, og i stedet for bare at mumle med i kirken - vi var til barnedåb- så giver jeg den hele armen og nærmest råber ordene ud. Desværre efterlod mit ihærdige forsøg en utrolig skurrende genklang i kirken, og min kæreste sagde: "Du er altså lidt til grin". Det er pinligt at jeg er så pinlig at min kæreste også lægger mærke til at jeg er pinlig.

2. På anden pladsen er det faktisk mere et tabu end pinligt. Jeg har været tyk og på kur så længe, at mine venner nu sætter lighedstegn imellem mig og en kalorietabel. Det er pinligt at være en fiasko.

1. Jeg kan ikke stave. Jeg kender ikke min grammatik. Nu læser jeg en del blogs på nettet, og der er virkelig mange mennesker der heller ikke kan stave eller sætte kommaer. Men grunden til at stavning og grammatik ligger på 1. pladsen er, at jeg læser en uddannelse der hedder BA i Erhvervssprog og International Erhverskommunikation. Vi har næsten haft 3 år med grammatik (engelsk og dansk), og jeg kan stadig ikke finde ud af det. Det, er bare pinligt.


SÅ... Nu er det sagt.


-Så er der selvfølgelig dem der handler om sex, men det må blive en anden dag...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vil gerne høre dem, der handler om sex... Det er altid så sjovt.

Kan jo også lige selv finde på én. Giv mig fem minutter.

Kys fra Louise

Anonym sagde ...

Bum bum. Så er man så kæk og vil gerne dele pinlighederne - og så er man pludselig helt blank. Eller det vil sige: Man kan kun komme på de rigtig pinlige, der ikke egner sig til web-plenum.

Går i tænkeboks...

Louise