fredag den 8. februar 2008

yoga

Jeg er i forbindelse med årsskiftet gået i gang med at leve sundere. Det gælder både i forbindelse med kost og motion, men jeg vil også gerne prøve at undgå for mange kemikalier i tøj, mad, og cremer.

Det er ikke så nemt som man lige tror.

Jeg er begyndt til mave-balle-lår træning og det er hårdt. Men jeg vil også gerne have træning for hele kroppen. Det fysiske såvel som det psykiske. Jeg er derfor også begyndt til yoga.

Yoga oplevelsen var noget for sig. Jeg har tidligere følt mig som en flodhest (til mave-balle-lår), hvilket var ganske ubehageligt. Men i modsætning til tidligere oplevelser så har jeg kunne kapere et rum, der var fyldt med kvinder, der var slankere end mig. Men til yoga timen var kvinderne ikke bare slankere. De var udstyret med kroppe som fotomodeller.

Hvad sker der for det! - Her kommer "lille" (174 cm) Theresa og bliver trumfet af blonde blåøjede piger med ben så lange som dem der sidder på en giraf. De havde maver der var slanke og glatte som slangeskin, samt lemmer så fleksible som på en ballerina.

Come on.

Men i modsætning til 2007, så lader jeg mig ikke kue. Jeg møder op næste torsdag, svinger mine små stolper, vifter med mit brune hår og folder min mave ud.

Ingen kommentarer: