mandag den 14. januar 2008

tæt på vol.2

Skrev jeg ikke på bloggen lige nu, ville jeg...
smide mig på sofaen og læse "Luftkastellet der blev sprængt" af Stieg Larsson. Jeg læste de to andre på under en uge, men måtte stoppe da jeg skulle læse op til eksamen.

Det mest overraskende der for nylig er sket i mit liv, er...
at jeg er blevet bedre til at sige fra overfor mennesker der udnytter mig. Jeg har i den forbindelse fundet mig til ro med hvem jeg er, og hvad jeg står for. Det er dejligt.

Jeg hader mig selv, når....
jeg ikke overholder aftaler, som jeg har lavet med mig selv.

Den sanger/sangerinde jeg helst ville være, er...
Bob Marley - han havde et budskab der kunne forandre verden. Han ønskede fred for alle mennesker, og det budskab mener jeg i den grad også gælder den dag i dag.

På det sidste har jeg haft vild lyst til...
at redde afrikanske børn fra de lidelser og uretfærdigheder de oplever hver eneste dag. Jeg bliver så ked af det, når jeg tænker på, at der hver dag går børn rundt i verden som ingen passer på eller tager sig af.

Jeg er den eneste i min omgangskreds, der er vild med...
min kæreste (håber jeg).

Den af det modsatte køn, jeg beundrer mest, er...
Chuck Norris - Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried. EVER!

Hvis jeg havde ferie, ville jeg rejse...
til trinidad & tobago for at besøge min familie, som jeg ikke har set i et par år. Jeg ville leje en bil og drøne rundt på øen med nedrullede vinduer og ragga musik i højtalerne. Om eftermiddagen ville jeg dase på stranden og om aftenen ville jeg danse danse danse...


Tæt på er venligst lånt af nyhedsavisen d. 5 januar 08.






Ingen kommentarer: