onsdag den 30. januar 2008

sidder med en marsbar i kæften

-og har total ondt af mig selv....

Jeg kan ikke sidde, gå, stå, cykle, ligge eller på nogen anden måde bevæge mig. Jeg har jo i forbindelse med årsskiftet lovet mig selv, at jeg skal være total smækker i 2008. Det, jeg ikke lige have inkluderet i den plan, er, at det er total hårdt arbejde.

Tirsdag morgen kl. 7.30 slæbte jeg mig selv hen til fitnessworld for at deltage i en omgang mave-balle-lår.

Hold kæft, mand.. Det var jo total hårdt. Og ydmygende. Og jeg var den der var i dårligst form af alle. (der deltog kun kvinder og mange af dem var over 50 år)

Det der har overrasket mig mest ved at have flæsket lidt rundt i et motionscenter er hvor mange mennesker, der påtrods af fedmeepidemi, er i utrolig god form!

Føler mig som en flodhest, når jeg tramper svedende og prustende rundt på det glatte parketgulv foran massive gulv til loft spejle.

-jeg er bare så yndefuld...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Go girl!

Knus og hep-hey fra Louise