tirsdag den 22. januar 2008

er træt

Jeg er træt i øjeblikket... Jeg har kæmpet med eksamen i en uges tid.... Jeg holder en pause, men så er jeg også tilbage...

PS. Hvad sker der for at tv2 kalder deres korrespondent Rasmus Tandholm, som rapporterer fra Irak, for konflikt korrespondent - uhmmm, så vidt jeg ved så hedder det en krigskorrespondent. Tv2 mener nok at krigen i Irak er stoppet nu hvor der ikke længere er danske tropper i fælten.


PLAT!

Forresten, så er jeg bare SÅ træt af politik... og alle deres kommunikations medarbejdere. Men ved du hvad jeg er endnu mere træt af....? -Reklamer. Jeg er Så træt af reklameblokkende på tv3, tv3+, tv2, tvzulu, kanal 5 .... Og ved du hvad der også pisser mig helt vildt af....? -priserne på dagligvarer. Hvad fanden sker der for at varen fra den ene dag til den anden kan koste 3 til 5 kroner mere. 3 dåser makrel før 16.95 nu 19.95. Agurk før 5, 00 nu 8,00. Trekornsbrød før 15.95 nu 18.95.

Der en fandeme nogen der tjener fedt på vores uvidenhed.... Hader markedskræfter. Hurra for planøkonomi.

Ingen kommentarer: