fredag den 9. november 2007

facebook mig i ....

Jeg er faktisk pisse sur over det der facebook. Jeg gider det ikke mere. Det er spild af tid, og jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til, andet end at snage i andre folks liv, billeder og beskeder. Facebook er som at få adgang til venner og fjenders mobiltelefon og/eller computer.

Og hvad gør Jeg? Jeg udnytter det til fulde.

Ens fjæs er klistret til skærmen mens man læser om de andres liv. Man bliver misundelig fordi, der er nogle der har flere venner end en selv. Jeg studerer omhyggeligt hvilke venner mine venner og fjender har. Jeg leder efter gamle kæreste, som har nye kærester. Gamle veninder, der har nye veninder.

Jeg gider det fandme ikke mere....

Men jeg tør ikke slette min profil.

Jeg sad i flere minutter og stirrede på deactivate knappen, men jeg turde ikke at klikke på den.
Tænk hvis jeg skulle gå glip af noget.

Fukc det! En af dagene så skrider jeg fra det latterlige facebook.

Ingen kommentarer: