fredag den 16. november 2007

at gå i bad

At gå i bad er en luksus, som jeg ikke har i denne weekend. Jeg er nemlig ved at blive testet for allergi.

Og det foregår på den måde, at jeg på min ryg er udstyret med plastrer der indeholder forskellige allergifremkaldende ting.

Jeg skal have plastrene på fredag, lørdag og søndag. Og på søndag kl. 15.00 skal jeg fjerne dem. Og på mandag skal jeg så igen undersøges af lægen.

Alt dette er meget fint. Men.....

Jeg må ikke gøre plastrene våde ergo jeg må ikke gå i bad før på mandag.

Derfor er jeg begyndt at forestiller mig hvad mine venner de næste dage vil kalde mig: Lugte Lone, Svedige Svea eller måske Bente Bums.

Men hvad kan jeg gøre. Jeg er fra naturens side ikke udstyret med en personlig duft der minder om chanel nr. 5 eller anis anis. Og når jeg i dette øjeblik allerede lugter rimelig kraftigt under armene, ja så kan jeg kun begynde at gisne om dusten på mandag....


ps. Svedige Svea med den store mave skal i byen i aften. Direkte fra arbejde sammen med Chanel duftende veninder, der har perfekte kroppe og oser af sex...


Livet er bare så uretfærdigt

Ingen kommentarer: