mandag den 1. oktober 2007

velvære

Jeg kan lige så godt sige det som det er; velvære kan godt begynde at pakke kufferten for jeg gider bare ikke glo på dens glatte solbrune ben.

Hvad fanden er velvære egentlig.

Kørte fra arbejde i dag. Gråt og trist som det hører sig til i oktober. Cyklede glad og fro forbi den ene butik efter den anden, men blev da jeg havde set 3 skilte med "kom ind og få velvære, alligevel noget deprimeret. Velvære er den smarte reklamemands buzz-ord for det man i "gamle" dage kaldte NYD LIVET.

Jeg forstår ikke denne nye velvær's bølge. For satan det er noget pis, og alle hopper i med begge ben. Velvære mig her, velvære mig der, velvære dine penge lige ned i forret på innovative forretningsmænd der har fundet en ny fidus til hvordan de kan flæse dig for penge.

Må jeg give dig et gratis råd og det er endda ganske simpelt. Velvære er ikke noget man skal betale for- nyd for helved i stedet livet og brug dine penge på noget andet end et opreklameret pr-ord.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Blev der sagt!

Kys fra Louise