mandag den 22. oktober 2007

alle de andre

En veninde sagde forleden: " alle dem der kommer på Damhuskroen stemmer på Dansk Folkeparti."

Det mener jeg er en noget grov generalisering. Jeg har opholdt mig på Damhuskroen en enkelt gang i denne måned, men det fik eller får mig da ikke til at stemme på DF.

Men hendes generaliseringen fik mig til at tænke over, hvor tit jeg selv gør det samme.

Alle dem der læser BT er nogle sociale tabere.
Hov... vendt nu lige lidt.... Jeg læser bt.dk

Alle dem der holder med fck drikker caffelatte.
Hov hov.....Jeg holder jo selv med fck og elsker caffelatte.

Alle dem der har kærester er nogle kedelige, hjemmgående mormor typer som drikker kaffe og spiser småkager fredag aften.
Jeg har kæreste, spiser småkager og drikker gerne kaffe alle ugens dage.

Kan du se pointen, eller er jeg bare en caffelatte drikkende fck-taber, der er kæreste kedelig i mens jeg mæsker mig i småkager og kaffe?

Ingen kommentarer: